6.9 C
Amsterdam
maandag, mei 17, 2021
Home De top 17 ergernissen bij het online shoppen

De top 17 ergernissen bij het online shoppen

Online shoppen is natuurlijk een geweldige uitvinding waar we met zijn allen gretig gebruik van maken, maar het kan ook zorgen voor de nodige ergernissen. Een voordeel is natuurlijk dat je geen pashokjes hebt waar jij de kleding moet passen, maar dat je dit gewoon fijn in je eigen huis kan doen. Maar er zijn ook zeker ergernissen te bedenken. Deze ergernissen laten wij je in dit artikel zien.

Uitverkocht ergernissen

  1. Dat je iets in je winkelwagen hebt geplaatst met de juiste maat, maar dat bij het afrekenen toch ineens blijkt dat jouw maat toch uitverkocht is.
  2. Je hebt de hele winkelwagen volgegooid met spullen die je wilt kopen maar, wanneer je verder klinkt is je hele wagentje weer leeg en kun je weer opnieuw beginnen.
  3. Achteraf een mail krijgen dat het artikel dat jij hebt besteld toch niet op voorraad is. Hierdoor moet je nog weken wachten voordat je bestelling wordt bezorgd.

Betalen

  1. Je kunt alleen maar vooral betalen, wat op zich niet heel erg is. maar wel wanneer het heel lang duurt voordat jij je geld weer terugkrijgt wanneer je het retour stuurt.
  2. Alleen maar met creditcard kunnen betalen terwijl je helemaal geen creditcard hebt is toch ook echt wel een van de grote ergernissen bij het online shoppen.
  3. Verzendkosten die zo hoog zijn, dat je beter zelf naar het magazijn toe had kunnen rijden om je bestellen op te halen.

Bezorging ergernissen

  1. Superhandig natuurlijk, die track & trace-code, maar dan moet hij natuurlijk wel werken. Alleen op die manier heb je er ook echt iets aan.
  2. Je zit de hele dag thuis te wachten op je pakketje. Maar uitgerekend die dag besluit de bezorger maar gewoon niet te komen.
  3. Of de bezorger die een melding doorgeeft dat hij bij je langs is geweest terwijl dit niet zo is. Dit weet je 100% zeker want jij bent de hele dag thuisgebleven voor je pakketje.
  4. Je geeft aan dat je pakket bij de buren bezorgd mag worden. Echter doet de pakketbezorger dit niet en komt dus morgen weer bij je langs. Maar ook morgen ben je er niet.
  5. Je pakketje beland uiteindelijk bij een winkel waar je het tussen 10 en 18 op kunt halen, terwijl jij tot 18 moet werken. Hoe ga je dat dan doen?
  6. Nog een leuk punt: pakketjes die buiten in de tuin worden achtergelaten. En dat terwijl het al de hele week iedere dag regent.
  7. Pakketjes die eigenlijk niet door de brievenbus passen maar hier wel doorheen worden gepropt.

Retour sturen

  1. Je pakketje is er eindelijk maar, hij ziet er totaal anders uit als op de foto. Die gaat dus retour.
  2. Ook verpakkingen zijn heel leuk, vooral als ze snel kapotgaan maar je ze wél nodig hebt om retour te sturen.
  3. Retourkosten die je zelf moet betalen na het online shoppen. Doen we niet, en dus blijven we weer met een miskoop zitten.
  4. Dat je geen geld terugkrijgt bij het retoursturen maar enkel een cadeaubon waar je vervolgens niets aan hebt.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Meest gelezen

Zorg voor meer comfort voor je personeel!

Goed voor je personeel zorgen is erg belangrijk, want dit zorgt ervoor dat ze positiever zijn, meer werk verrichten en met een...

Privé gegevens delen als ondernemer, wel of niet doen?

Het lijkt misschien ontzettend handig; alle e-mails, appjes en telefoontjes die je op een dag binnen krijgt, binnen krijgen op hetzelfde telefoonnummer...

Het belang van een gezonde akoestiek op kantoor

Je hoort in deze tijd van thuiswerken vaak van medewerkers dat ze zich thuis beter kunnen concentreren dan op kantoor. Dit geeft stof tot...

Het hout in de kantoortuin aanpakken

Ben je nog wel tevreden met het tuinhuisje en de schutting, maar vind je de uitstraling niet meer zo mooi? Je zou ervoor kunnen...